Delta Humanitarni Fond

Podrška ASISTEL-u od Delta Humanitarnog Fonda

logo

Teleasistencija je jedan od načina brige o zaposlenima !

Sa željom da svojim zaposlenima pomogne u brizi za njihove stare ili zdravstveno
ugrožene članove porodice koji vreme provode sami u kući, krajem maja 2008.
godine, Delta Humanitarni Fond je u saradnji sa kompanijom Asistel pokrenuo je
internu akciju na nivou celokupnog sistema Delte, čiji je cilj da se zaposlenima
olakša briga za roditelje tako što će im se obezbediti pretplata za korišcenje usluga
Teleasistencije.
Imajući u vidu koliko je danas teško obezbediti adekvatnu podršku kako starijim
osobama tako i osobama sa zdravstvenim poteškoćama, kojih je nažalost sve više,
nije potrebno posebno naglašavati značaj ove uspešne saradnje Asistela i Delte,
posebno za sve one čiji bližnji većinu dana provode sami u kući i pri tom, zbog
zdravstvenih problema koje imaju, spadaju u rizičnu populaciju.
Višestruko korisna saradnja Delta Humanitarnog Fonda i Asistela rezultirala je pre
svega pružanjem osećaja sigurnosti korisnicima, ali i zaposlenima, koji sada imaju
mogućnost da svoje najbliže ostave same kod kuće, svesni da se o njihovom
zdravlju i bezbednosti brine čitav tim profesionalaca. Uvodjenje usluge
Teleasistencije rezultiralo je i poboljšanjem duhovnog i emocionalnog stanja
korisnika, svesnih da neko konstantno brine o njima. Sa zadovoljstvom možemo
zaključiti da je, prema reakcijama zaposlenih, koji su imali prilike da se uvere u
prednosti korišćenja Teleasistencije, cilj u potpunosti postignut.


Beograd, 29. septembar 2009. god.
Ivana Miškovic Karic
Direktor
Delta Humanitarni Fond